TULEVAA viikko 38-39

to 16.9. 15.30-16.15 Allasjumppa Hengitys- ja Parkinssonyhdistysten kanssa  yhdessä.

la 25.9. klo 10.30 alkaen 70-vuotisjuhla Joutenlammen leirikeskuksessa. Tervetuloa ilmoittautuneet juhlaan.

ma 27.9. klo 13.00 Jumppa

ma 27.9. klo 17.00-19.00 Jäsenilta Tutun Tuvalla 70v.- jatkojen merkeissä, esim.  "Historian havinaa" videon esitys Ansiomerkkien jako heille, jotka ei juhlaan päässyt. Valokuva näyttely menneiltä vuosilta.

ti 28.9. klo 12.00-14.00 hengähdetään ja pelataan lautapelejä Tutun Tuvalla

Tervetuloa                                          Ilmottaudu tapahtumaan                    puh. 040 0787 127.

Yhdistyksellä on lahjoitusmaskeja jaossa jäsenille, tarvitessasi ota yhteyttä numeroon 0400787127, maskit on pakattu 50 kappaleen paketeiksi.

Toivotan aurinkoista syyskesän aikaa teille. Laila

kaikki kokoontumiset syksyn 2021 aikana

Tiistaikerhot alkaa 7.9.2021

Kerhot kokoontuvat tiistaisin klo 12.15-14.15 Tutun Tuvalla.

Kuukauden ensimmäisenä tiistaina ohjelmassa käsitöitä, askartelua, vierailukäyntejä ym.

Kuukauden toinen tiistai Ohjelma vielä avoinna.

Kuukauden kolmantena tiistaina tutustutaan digimaailmaan ruohonjuuritasolla.

Kuukauden neljäs tiistai pelataan lautapelejä, jolloin voit tuoda myös suosikkipelisi muiden iloksi.

Kerhot toimivat vapaaehtoisten ohjauksessa ja ovat maksuttomia.

Yhdistyksen kerhovastaavana Laila Lukkari puh. 0400787127

Tervetuloa mukaan toimintaan!!

Vertaistapaamisen ja vapaaehtoistyön merkitys

Yksi toiminnan tärkeimmistä tehtävistä on tarjota vertaistukea, vuorovaikutusta samassa tilanteessa olevien kanssa.

Kun on lähtenyt yhdistyksen järjestämään tiaisuuteen ja siitä on jäänyt hyvä mieli, vahvistaa se kaikin puolista jaksamista. Oman aikansa antaminen ja vapaaehtoinen työskentely yhteisen hyvän eteen lisää todetusti merkityksellisyyden tunnetta elämässä.

Parhaimmillaan vapaaehtoistyö antaa mahdollisuuden itsensä kehittämiseen ja sosiaalisiin verkostoihin, tarjoaa keinoja sairauden kanssa pärjäämiseen ja tuo iloa arkeen. Innostus tarttuu ja houkuttelee mukaan uusia ihmisiä.

Jokaiselle on paikkansa ja jokainen tapaaminen yhdistyksen järjestämässä tilaisuudessa on luonteeltaan vertaistapaaminen.  Reumayhdistys tarjoaa erilaisia osallistumisen mahdollisuuksia. Voit käydä yksittäisissä tapahtumissa tai tulla toimintaan mukaan sitoutuneemmin. Toimintaryhmiä ohjaavatkin pääsääntöisesti omat jäsenemme. Yhdessä oleminen ja tekeminen on vuorovaikutusta parhaimmillaan samanlaisessa tilanteessa olevien kanssa.