TULEVAA viikko 38-39

to 16.9. 15.30-16.15 Allasjumppa Hengitys- ja Parkinssonyhdistysten kanssa  yhdessä.

la 25.9. klo 10.30 alkaen 70-vuotisjuhla Joutenlammen leirikeskuksessa. Tervetuloa ilmoittautuneet juhlaan.

ma 27.9. klo 13.00 Jumppa

ma 27.9. klo 17.00-19.00 Jäsenilta Tutun Tuvalla 70v.- jatkojen merkeissä, esim.  "Historian havinaa" videon esitys Ansiomerkkien jako heille, jotka ei juhlaan päässyt. Valokuva näyttely menneiltä vuosilta.

ti 28.9. klo 12.00-14.00 hengähdetään ja pelataan lautapelejä Tutun Tuvalla

Tervetuloa                                          Ilmottaudu tapahtumaan                    puh. 040 0787 127.

Yhdistyksellä on lahjoitusmaskeja jaossa jäsenille, tarvitessasi ota yhteyttä numeroon 0400787127, maskit on pakattu 50 kappaleen paketeiksi.

Toivotan aurinkoista syyskesän aikaa teille. Laila

Jäsenetuja

Kaukavedessä tapahtuvaa liikuntaa tuetaan (10€/15€). Tuki on mahdollista saada erihintaisiin uinti- ja kuntosalirannekkeisiin yhdistyksen jäsenkorttia näyttäen. Tuen (15€) voi käyttää myös muuhun liikuntaan tai kulttuuritapahtumaan.

Tuki myönnetään yhden kerran jäsenelle vuoden aikana

Synlab (Cityterveys) Välikatu 17 Kajaani puh. 010 326 3260,antaa 12 % alennuksen laboratoriotutkimuksista sekä 5 % alennuksen magneettitutkimuksista Etuun ovat oikeutettuja Kajaanin reumayhdistyksen jäsenet sekä samassa taloudessa asuva perheenjäsen. Jäsenyys on todistettava yhdistyksen jäsenkortilla sekä henkilötodistuksella.

Kajaanin Jalkaterapia Ky antaa normaalihintaisista tuotteista 10 % alennusta yhdistyksen jäsenille.

Kainuun Fysios antaa normaalihintaisista palveluista 5 % alennusta yhdistyksen jäsenille.

Konttorikolmio Kuurnantie 7 Kajaani puh. (08) 633 160, antaa normaalihintaisista tulostusväreistä 10 % alennusta yhdistyksen jäsenille.

Lehtikankaan Apteekki tarjoaa vuonna 2021 yhdistyksemme jäsenilleen apteekkitilausten kotiinkuljetuksen hintaan 5€ (norm. 9,90€).

Parturi - Kampaamo Hius Ma-Ri  Kauppakatu 25 Kajaani puh. (08) 622 133 antaa normaalihintaisista palveluista ja tuotteista 10 % alennusta yhdistyksen jäsenille.

Instrumentarium/Nissen normaalihintaiset silmälasit -30%, aurinkolasit -20%, piilolinssit -25%  ja näöntarkastus veloituksesta   Katso

Alennus myönnetään näyttämällä voimassa olevaa jäsenkorttia

Reumaliiton sivulta löydät liiton tarjoamia jäsenetuja

MUITA YHTEISTYÖKUMPPANEITA