TULEVAA viikko 38-39

to 16.9. 15.30-16.15 Allasjumppa Hengitys- ja Parkinssonyhdistysten kanssa  yhdessä.

la 25.9. klo 10.30 alkaen 70-vuotisjuhla Joutenlammen leirikeskuksessa. Tervetuloa ilmoittautuneet juhlaan.

ma 27.9. klo 13.00 Jumppa

ma 27.9. klo 17.00-19.00 Jäsenilta Tutun Tuvalla 70v.- jatkojen merkeissä, esim.  "Historian havinaa" videon esitys Ansiomerkkien jako heille, jotka ei juhlaan päässyt. Valokuva näyttely menneiltä vuosilta.

ti 28.9. klo 12.00-14.00 hengähdetään ja pelataan lautapelejä Tutun Tuvalla

Tervetuloa                                          Ilmottaudu tapahtumaan                    puh. 040 0787 127.

Yhdistyksellä on lahjoitusmaskeja jaossa jäsenille, tarvitessasi ota yhteyttä numeroon 0400787127, maskit on pakattu 50 kappaleen paketeiksi.

Toivotan aurinkoista syyskesän aikaa teille. Laila

Jäseneksi liittyminen

Kajaanin Reumayhdistys ry:n jäseneksi voit liittyä sähköpostilla, postittamalla jäseneksi liittymislomakkeen tai Tutun Tuvalla. Jäsenyys astuu voimaan jäsenmaksun suorittamisen jälkeen. Jäsenmaksu on vuonna 2021 20 €.
LIITTYMISLOMAKE
tai tulosta tästä Liittymislomake pdf

Jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Reuma-lehden, jossa on tärkeää ja uutta tietoa reumasairauksista ja niiden hoidosta sekä Suomen Reumaliiton toiminnasta. Alkuvuodesta saat oman yhdistyksen toimintakalenterin ja jäsenkirjeen, joissa kerrotaan tulevalle vuodelle suunnitellusta toiminnasta. Jäsenenä voit osallistua yhdistyksen järjestämään toimintaan, retkille ja matkoille.

Jäsenasioiden vastaava
Pirjo Heikkinen